Kristinehamn

Fredag:
Kl 11:00 steg jag o Agnes på tåget från Göteborg. Vi hade turen att få en egen kupé! Det var först i Karlstad det blev mer folk på tåget o då var det ju ändå inte långt kvar. Agnes var så snäll på tågresan, hon sov gott med sin kudde o filt på sätet.
Kl 15:00 var vi framme! Då åkte vi direkt o hälsade på Agnes gammelmormor, hon blev så glad när hon träffade Agnes! Vi skulle egentligen åkt o hälsat på henne i dag igen men tyvärr så ramlade hon inatt och bröt lårbenet! Så nu ligger hon på sjukhuset... Stackars mormor!

Lördag:
Vid lunch gick jag, Agnes o Agnes mormor ner tll stan. Fick köpa mer näsdroppar då Agnes fortfarande är ganska täppt i näsan... Sedan kom Agnes morfar och vi gick och hälsade på gammelfarmor och tog med henne ut på lunch. Senare på eftermiddagen åkte  vi hem till Långerud och fikade.

Söndag:
Idag kommer min moster Siv o mammas vän Karin hit på lunch. Ikväll ska vi sova hos pappa o Ann-catrin! Vi hade sån tur att pappa ska till Göteborg imorgon så vi kan åka med honom hem!

Nu längtar jag o Agnes hem! Vi vill hem till Jonas!

Bilder från helgen kommer upp på bloggen när vi kommit hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0