Tränar på att greppa

I dag har Agnes tränat för fullt. Lyckades hålla i leksaken en liten stund till slut! Efteråt var hon helt färdig, vilket ni ser på sista bilden :-)

image184

image185

image186

image187



I dag har jag o Agnes haft en trevlig dag med Sara (Jonas syster). Vi var på saluhallen Briggen och åt lunch, fisksoppa! Vi pratade också om att åka till Ullared snart. Det ska bli skoj, var länge sedan jag var där nu.

Helgen i Kristinehamn var inte så lyckat viktmässigt. Har gått upp +0,2 kg... Men idag har jag gått ny PULS-promenad så det ska vara borta till nästa vecka!

Måste visa Ann-Catrin mina fina köttfärsfyllda auberginer som jag gjorde igår. Fick det i söndags hos pappa o AC. Tyckte det var så gott så jag var tvungen att prova att göra det jag med!

image188

Kommentarer
Postat av: Angelicas kompis Catrin

Ser kanongott ut! Kan du inte lägga ut receptet? Behöver lite nya idéer på mat! Kram kram

2008-03-16 @ 22:32:44
Postat av: Mamma

Jag vet inte hur många gånger jag har tittat på dom här bilderna,hon ser för härlig ut, särskilt på den sista bilden.

Kram på er

2008-03-18 @ 21:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0